Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

  • 8 tun CO₂ ušetřeno díky novému alternativnímu palivu

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

8 tun CO₂ ušetřeno díky novému alternativnímu palivu


Ochrana naší planety a snižování emisí skleníkových plynů se stává stále důležitějším tématem, a to i v oblasti dopravy, kde neustále hledáme nová udržitelnější řešení. I proto jsme nesmírně rádi, že se s vámi můžeme podělit o další milník na naší cestě za udržitelnější dopravou. 
 
Naše tahače načerpaly již 20 000 litrů ekologicky šetrnějšího paliva, díky kterému jsme v rámci naší uhlíkové stopy ušetřili celých 8 tun CO₂. Jsme jednou z prvních firem, které tuto inovativní formu paliva využívá, a jsme nadšeni, že můžeme tuto možnost nabídnout i našim zákazníkům. 
 
Přechod na toto palivo byl pro naši společnost důležitým krokem směrem k udržitelnější dopravě. Tento milník je pro nás ale jen začátkem. Budeme nadále aktivně sledovat vývoj alternativních paliv a technologií, abychom pro své zákazníky byli tím nejlepším možným partnerem při jejich cestě za sníženém své uhlíkové stopy.  
 
Nezávazná poptávka
Chcete ohodnotit naše služby?

Nezávazná poptávka


 Dostatečná kapacita
 Celovozové zásilky
 Částečné zásilky
 Expresní přepravy
 Intermodální (kombinované) přepravy
 Námořní a letecké přepravy
 Shunting - kyvadlové přepravy
 Skladování v návěsech
 Těžké a nadrozměrné přepravy
 Zásilky vysoké hodnoty
 Control Tower

 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: