Webová platforma na míru zákazníka
Komplexní řešení bez kompromisu.
Na základě požadavků navrhneme a vytvoříme aplikaci přesně podle vašich představ. Vlastní webová aplikace Vám umožní použití prostřednictvím webového prohlížeče a umožní tak i snadný přístup odkudkoli a z jakéhokoli zařízení. S tvorbou online aplikací máme bohaté zkušenosti a poradíme si s jakýmkoli zadáním.
- Ušití vlastního systému na míru
- Vzájemné propojení IT systémů
- Individuálně nastavený přístup ostatních dopravců do portálu
Kompletní řízení veškerých přepravních toků
V rámci Control Tower nabízíme také možnost převzetí veškeré komunikace a plánováni i pro Vaše ostatní dopravce.
Na základě Vašich potřeb Vám nabídneme to nejvýhodnější řešení přepravy zboží. Pro snížení přepravních nákladů kombinujeme zboží od více zákazníků pro plné využití ložné kapacity návěsu, či využíváme meziskladu pro snížení nákladů a času Vašich zaměstnanců při nakládce či vykládce zboží.
- Tvorba výhledů
- Shunting
- Přepravy v režimu JIT a JIS
- Plánování přeprav pro další dopravce
- Možnost chatu
- Tvorba nakládkových a vykládkových oken
- Informace v reálném čase pro zákazníka/sklad/FO/příjemce
Logistika s přidanou hodnotou
Kromě služeb v oblasti dopravy poskytujeme svým zákazníkům i navazující logistické služby. Zajišťujeme veškeré činnosti od toku materiálu do výrobního závodu až po expedici hotových výrobků včetně dopravy. Naši logističtí profesionálové s mnohaletými zkušenostmi Vám rádi pomohou s optimálním řešením pro Váš projekt.
- Kompletní řízení skladových aktivit
- Předvýroba
- Warehouse on Wheels – Skladování na kolech
- Přebalování, třídění a správa prázdných obalů
- Vychystávání dle sekvencí
Kompletní administrativní agenda
Poskytneme Vaší společnosti plnou administrativní podporu dle Vašich potřeb. Je zde zahrnuto vytváření KPI, fakturace, reporting, vyřizování reklamací, správa dopravců. Pokud potřebujete další administrativní služby, dejte nám vědět. Těšíme se na Vaši podporu.
- Historie veškerých záznamů včetně uložení dokumentů
- Zjednodušené řešení škodních událostí
- KPI, kopie CMR, fakturační a historické přehledy
Cross-Dock
Mátě několik zdrojů materiálu ale potřebujete, aby se vše dostalo k zákazníkovi najednou, ve správném množství či pořadí? Nebo naopak potřebujete dostat zboží k více příjemcům? Můžete k tomu využít náš Cross-dock, ve kterém Vaše zboží přebalíme, přeskládáme a následně ho distribuujeme ke koncovým odběratelům bez toho, aniž by se ve skladu dlouho zdrželo a postaráme se i o celkovou správu všech obalů.
- Informace o stavu materiálu v Cross-Docku v reálném čase
- Přebalování, třídění a správa prázdných obalů
- Track & Trace jednotlivých kusů zboží