Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

  • Silniční balíček - návrat řidičů do vlasti

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

Silniční balíček - návrat řidičů do vlasti


Návrat řidiče do operačního střediska společnosti v domovské zemi (20.08.2020)

Balíček mobility vyžaduje, aby dopravce organizoval práci řidičů tak, aby se mohli vrátit do operačního střediska (základny), a mohli si tak náležitě odpočinout. Během této doby by si měli jako náhradu za zkrácený týdenní odpočinek vzít alespoň jeden běžný týdenní odpočinek nebo týdenní odpočinek delší než 45 hodin.
 
Je důležité, aby dopravní společnosti organizovaly práci řidičů tak, aby netrávily příliš mnoho času mimo domov a mohli si vzít delší dobu odpočinku například i doma. Řidiči by měli mít právo zvolit si, kde budou odpočívat - doma nebo v sídle společnosti.
 
Tyto činnosti musí být dokumentovány ve formě záznamů tachografu, v rozpisu služeb řidiče nebo v jiných dokumentech. Ty by měly být k dispozici v prostorách přepravní společnosti a na požádání předloženy kontrolním orgánům.
 
Silniční balíčekSilniční balíček
Nezávazná poptávka
Chcete ohodnotit naše služby?

Nezávazná poptávka


 Dostatečná kapacita
 Celovozové zásilky
 Částečné zásilky
 Expresní přepravy
 Intermodální (kombinované) přepravy
 Námořní a letecké přepravy
 Shunting - kyvadlové přepravy
 Skladování v návěsech
 Těžké a nadrozměrné přepravy
 Zásilky vysoké hodnoty
 Control Tower

 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: