Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

  • Silniční balíček - prodloužení doby řízení

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

Silniční balíček - prodloužení doby řízení


Prodloužení doby řízení (20.08.2020)

Řidič bude moci překročit denní nebo týdenní dobu řízení maximálně o jednu hodinu, aby dojel do operačního střediska nebo místa bydliště, a mohl si vybrat týdenní dobu pravidelného a zkráceného odpočinku. Podmínkou však je, že další hodina jízdy nesmí ohrozit bezpečnost silničního provozu.

Řidič bude mít také druhou možnost – bude si moci prodloužit cestu až o dvě hodiny za předpokladu, že si udělá přestávku v délce 30 minut bezprostředně před začátkem této dodatečné pracovní doby.

Důvody prodloužení pracovní doby se uvedou ručně do záznamovém listu záznamového zařízení, do výtisku záznamového zařízení nebo do rozpisu služeb, nejpozději při příjezdu na místo určení.

Jakákoli prodloužená pracovní doba musí být nahrazena ekvivalentní dobou odpočinku, která se čerpá najednou před koncem třetího pracovního týdne následujícího po týdnu, ve kterém došlo k prodloužené jízdě.

 
Silniční balíčekSilniční balíček
Nezávazná poptávka
Chcete ohodnotit naše služby?

Nezávazná poptávka


 Dostatečná kapacita
 Celovozové zásilky
 Částečné zásilky
 Expresní přepravy
 Intermodální (kombinované) přepravy
 Námořní a letecké přepravy
 Shunting - kyvadlové přepravy
 Skladování v návěsech
 Těžké a nadrozměrné přepravy
 Zásilky vysoké hodnoty
 Control Tower

 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: