Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

Německo

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

Německo

NĚMECKO 



Přehledová tabulka pro přepravy do Něměcka:
oblast druh přeprevy potřebný čas pro objednání tranzitní čas velikost zásilky - objem velikost zásilky - váha
oblasti PSČ 0; 9 celokamionová - FTL 24 hodin 6 - 24 hodin až 100 cbm až 24 tun 
oblasti PSČ 1.. - 8.. 24 - 48 hodin
  intermodální 
( pouze oblast Porůří )
48 hodin 48 - 72 hodin až 100 cbm až za 28 tun
oblasti PSČ 0; 9 dokládka - LTL 24 hodin 24 - 48 hodin  1 paleta až 11 ldm/70 cbm až 15 tun
oblasti PSČ 1.. - 8.. 24 - 72 hodin
oblasti PSČ 0; 9 sběrná služba - Groupage 24 hodin 48 - 96 hodin 1/2 palety až 3 palety 100 kg až 1000 kg
oblasti PSČ 1.. - 8.. 48 - 96 hodin
oblasti PSČ 0; 9 express do 1,5 tuny 2 hodiny 2 - 8 hodin 1/2 palety až 4 palety 100 kg až 1500 kg
oblasti PSČ 1.. - 8.. 6 - 18 hodin 
oblasti PSČ 0; 9 express nad 1,5 tuny 2 hodiny 6 - 12 hodin 5 palet až 16 paletových míst 1500 kg až 3500 kg
oblasti PSČ 1.. - 8.. 8 - 18 hodin
 

Celokamionové přepravy mezi Německem a Evropou:

  • Z/do DE do/z SE, BE, NL, ES, UK, SK, PL, FR, FIN, IT, HU, CZ
 

Intermodální přeprava mezi Německem a Evropou:

  • Z/do DE do/z SE, BE, NL, ES, UK, IT


Nezávazná poptávka
Chcete ohodnotit naše služby?

Nezávazná poptávka


 Dostatečná kapacita
 Celovozové zásilky
 Částečné zásilky
 Expresní přepravy
 Intermodální (kombinované) přepravy
 Námořní a letecké přepravy
 Shunting - kyvadlové přepravy
 Skladování v návěsech
 Těžké a nadrozměrné přepravy
 Zásilky vysoké hodnoty
 Control Tower

 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: