Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

  • Road package - return of drivers to the base

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

Road package - return of drivers to the base


Return of the driver to the company’s operations centre in the home country (20.08.2020)

The Mobility Package requires the carrier to organise the drivers’ work in such a way that they are able to return to the operations centre (base) in order to take the required appropriate rest. During this time they should take at least one regular weekly rest or a weekly rest of more than 45 hours as compensation for the reduced weekly rest.

It is important that transport companies organise the work of drivers in such a way that they do not spend too much time away from home and that they can take long rest periods for example at home. Drivers should ultimately have the freedom to choose where they will spend their rest period - at home or at company headquarters.

Such activities must be documented in the form of tachograph records, drivers’ duty rosters or other documents. They should be available at the premises of the transport undertaking and presented to the inspection authorities on request.
 
Road packageRoad package
Nezávazná poptávka
Chcete ohodnotit naše služby?

Nezávazná poptávka


 Dostatečná kapacita
 Celovozové zásilky
 Částečné zásilky
 Expresní přepravy
 Intermodální (kombinované) přepravy
 Námořní a letecké přepravy
 Shunting - kyvadlové přepravy
 Skladování v návěsech
 Těžké a nadrozměrné přepravy
 Zásilky vysoké hodnoty
 Control Tower

 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: