Start typing and press Enter to search

Švédsko

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

Švédsko

Na této stránce mohou hráči online kasin vidět tabulku dodávek do Švédska. Mnoho Čechů si navíc při čekání na zásoby od EWALS CARGO CARE CZ může zahrát poker https://casinoonline-cz.com/kasinove-hry/poker/ v online kasinech a díky svým zkušenostem vydělávat peníze. Kromě toho může mnoho hráčů online kasina využít jeden z našich 3400 přívěsů Mega Huckepack pro zásoby.

ŠVÉDSKO 



Přehledová tabulka pro přepravy do Švédska:
druh přeprevy potřebný čas pro objednání tranzitní čas velikost zásilky - objem velikost zásilky - váha
celokamionová - FTL 24 hodin 36 - 72 hodin až 100 cbm až 24 tun 
dokládka - LTL 24 hodin 48 - 96 hodin 1 paleta až 11 ldm/70 cbm až 15 tun
sběrná služba - Groupage 24 hodin 72 - 120 hodin 1/2 palety až 3 palety 100 kg až 1000 kg
express do 1,5 tuny 2 hodiny od 24 hodin 1/2 palety až 4 palety 100 kg až 1500 kg
express nad 1,5 tuny 2 hodiny 48 hodin 5 palet až 16 paletových míst 1500 kg až 3500 kg
 

Non-binding demand
Do you want to rate our services?

Non-binding demand


 Sufficient capacity
 Full truck loads
 Less than Truckload cargos
 Express transport
 Intermodal (combined) transports
 Air and Sea transport
 Shuttle Transport – Shunting
 Warehousing in WOW trailers
 Heavy and oversized cargo
 High-value cargo
 Control Tower

 Mrs.     Mr.






 



Do you want to rate our services?

Dear Business Partners,
In order to meet your requirements and expectations, we would like to ask you to answer six short questions:

How satisfied is your company with the level of services provided by EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (you can only select one answer)



 

Does the way of communication with us suits you? (you can only select one answer)


 

In your opinion, are we flexible enough to respond oin time to your comments? (you can only select one answer)


 

Have you faced shortcomings in the last year from our company? (you can only select one answer)


 

Did you have an issue with your last order? (please tick)


 

How can we (according to you) continue to improve the quality of our services?

 

Thank you for your time to respond our questionnaire.
You can leave your contact in case of interest.: