Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

Spotřební zboží, e-shopy, móda a produkty pro zvířata

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

Spotřební zboží, e-shopy, móda a produkty pro zvířata
 

Po 100 úspěšných letech v logistice Automotive jsme se pustili do logistiky spotřebního zboží a úspěšně v tomto odvětví rosteme a získáváme nové zákazníky.
Zákazníci z odvětví spotřebního zboží před nás staví nové zajímavé výzvy a my tak máme možnost navrhovat vhodná řešení pro zkvalitnění přepravy spotřebního zboží, oděvů, e-shopového zboží či elektroniky.
Využíváme zkušenosti z logistiky v dalších odvětvích a vnášíme tak do logistiky spotřebního zboží nové prvky.

Co pro naše zákazníky ve spotřebním průmyslu zajišťujeme?

Přepravujeme v rámci celé Evropy, jak celovozové tak částečné náklady, včetně expresních. Zajišťujeme x-dockové i další logistické služby.


Případová studie Tchibo

Firma Tchibo je jeden z největších producentů kávy na světě a mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Na českém trhu působí od roku 1991 a zaujímá přední pozici jak na trhu kávového občerstvení, tak v online obchodu s módou a potřebami pro domácnost.
 
Historický vývoj spolupráce
Spolupráce s firmou Tchibo začala v létě roku 2016. Nejprve jsme zajišťovali přepravy z jejich překladiště v Brémách do Zvolenu (SK) a Budapešti (HU), později jsme přidali i linky do rakouského Allhamingu a německého Neumarktu. Od roku 2017 pro Tchibo zajišťujeme i přepravy z jejich skladu v Chebu do Zvolenu, do Budapešti a do Ennsu. V květnu 2020 jsme rozšířili spolupráci na lince z německého Isernhagenu do Chebu.
 
Využívané služby
  • Mezinárodní a vnitrostátní silniční přeprava
  • Skladování v návěsech (Warehouse on Wheels) – využívají v rychloobrátkovém režimu, kdy zboží je v návěsu skladováno kratší dobu než 1 den 

Hlavní benefity pro klienta
  • Využití našich XLS návěsů
    • Možnost rozdělení prostoru na víc částí pomocí speciálních zabezpečovacích sítí, což je skvělé řešení pro náklad, který je v menších baleních a není zabezpečený na paletě – ideální pro non food sortiment Tchibo
    • Unikátní systém zabezpečení převáženého nákladu přímo v plachtě návěsu, který zabraňuje možnému „vyboulení“ plachty
  • Flexibilita, která odráží sezónní výkyvy v poptávce
    • pružná volba typu vozidla – dodávka nebo tahač s návěsem
  • Náš webový portál, který je zpřístupněný klientovi a slouží nejen pro objednávky, ale i pro fakturaci a měření KPI. Velkou výhodou je možnost automatického importu dat klienta do aplikace  

Vybrané statistiky spolupráce 
  • v roce 2016 40 přeprav měsíčně
  • v roce 2020 je to již 100 a více přeprav měsíčně



Náš tým pro naše zákazníky již navrhl:

  • koncept pro průběžné nakládání do samostatně stojících návěsů
  • zjednodušení způsobu oddělení zboží na návěsu dle jednotlivých koncových prodejen nebo dle typu zboží
  • způsob zabezpečení vozíků určených pro převoz fashion proti posunu 
  • způsob snížení rizik krádeží a řešení pojistných událostí

 





 
 

Automobilový průmyslAutomobilový průmyslStrojírenstvíStrojírenstvíZábavní průmyslZábavní průmyslPapírenský a obalový průmyslPapírenský a obalový průmysl
Nezávazná poptávka
Chcete ohodnotit naše služby?

Nezávazná poptávka


 Dostatečná kapacita
 Celovozové zásilky
 Částečné zásilky
 Expresní přepravy
 Intermodální (kombinované) přepravy
 Námořní a letecké přepravy
 Shunting - kyvadlové přepravy
 Skladování v návěsech
 Těžké a nadrozměrné přepravy
 Zásilky vysoké hodnoty
 Control Tower

 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: