Napište co hledáte a zmáčkněte Enter

Strojírenství

EWALS CARGO CARE spol. s r.o.

Strojírenství

Mluví za nás více než 30 let zkušeností v oboru logistika ve strojírenství a naši dlouholetí zákazníci.

Svým zákazníkům nasloucháme a navrhujeme řešení, které zkvalitní logistiku i přepravu jejich zboží.

Co pro naše zákazníky ve strojírenství zajišťujeme?

Přepravujeme v rámci celé Evropy, jak celovozové tak částečné náklady, včetně expresních. Zajišťujeme x-dockové i další logistické služby.
 

Pro naše zákazníky v oboru strojírenství jsme úspěšně navrhli:

  • řešení pro uložení zboží do návěsu (snížení rizika poškození zboží při přepravě)
  • změnu balení zboží (snížení rizika poškození zboží při manipulaci)
  • online sledování jednoho kusu zboží pomocí lokátoru přes webovou platformu - náš zákazník i finální příjemce mají přehled o přesné pozici jejich zboží.
     
 

 

Automobilový průmyslAutomobilový průmyslSpotřební zboží, e-shopy, móda a produkty pro zvířataSpotřební zboží, e-shopy, móda a produkty pro zvířataZábavní průmyslZábavní průmyslPapírenský a obalový průmyslPapírenský a obalový průmysl
Nezávazná poptávka
Chcete ohodnotit naše služby?

Nezávazná poptávka


 Dostatečná kapacita
 Celovozové zásilky
 Částečné zásilky
 Expresní přepravy
 Intermodální (kombinované) přepravy
 Námořní a letecké přepravy
 Shunting - kyvadlové přepravy
 Skladování v návěsech
 Těžké a nadrozměrné přepravy
 Zásilky vysoké hodnoty
 Control Tower

 Paní     Pan






 



Chcete ohodnotit naše služby?

Vážení obchodní partneři,
abychom plnili co nejlépe vaše požadavky a očekávání, chceme vás požádat o odpověď na šest krátkých otázek:

Jak je Vaše firma spokojena s úrovní služeb poskytovaných firmou EWALS CARGO CARE spol. s r.o.? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)



 

Vyhovuje Vám způsob komunikace s námi? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Jsme podle Vašeho názoru dostatečně flexibilní a reagujeme včas na Vaše připomínky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Setkali jste se za poslední rok ze strany naší firmy s nedostatky? (můžete vybrat pouze jednu odpověď)


 

Měl/a jste při vaší poslední objednávce s něčím problém? (prosíme zaškrtněte)


 

Čím můžeme / podle Vás / dále přispět ke zvýšení kvality našich služeb?

 

Děkujeme, že jste si udělali čas na náš dotazník.
V případě zájmu můžete na sebe zanechat kontakt: